lauantai 15. helmikuuta 2014

Parasta nyt: Bonobo ja Soul Valpio Band

Hei hei ja terkkuja Helsingistä! Tultiin parin vuorokauden visiitille etelään, koska huomenna on Bonobon loppuunmyyty keikka Tavastialla. Mitään sen tarkempia suunnitelmia meillä ei oo: huomenna meinattiin nautiskella brunssista ja siinä kaikki. Ehkä ajellaan ratikoilla eestaas ja katellaan maisemia!

Bonobo on mulle melkoisen uusi tuttavuus. Oikeastaan koko tutustuminen meni niin, että kun keikan liput viime lokakuussa tuli myyntiin, mun poikakaveri oli mulle sellai "Bonobo on hyvä, mennääks kattoon". Koska tälle viikonlopulle oli sattumassa ystävänpäivä ja meidän kuukausipäivä, aateltiin tehdä samalla lyhyt vapaa-ajan reissu Helsinkiin. Kuunneltiin silloin Bonoboa hetki ja totesin että "joo mennään vaan". Huomenna se siis koittaa!

Ootan sitä, kun voi fiilistellä silmät kii musiikkia, sillä Bonobo on niin eteeristä. Ihanaa toisaalta, kun ei oo sellanen krebakeikka että on hirvee hiki ja hengästyttää ja muuta (hyi oon aikuisen kuuloinen). Kuunnelkaa ite!


Toinen juttu mistä mun pitää hehkuttaa on Soul Valpio Band, joka julkaisi eilen uudelta, toukokuussa julkaistavalta Tyydyty-albumilta biisin Lapsettaa. Soul Valpio aiheuttaa mulle kunnollisia fanityttökohtauksia enkä vaan saa tarpeekseni tosta musiikista! Korvista valuu siirappia ja pakahdun siihen miten taitavaa soundia Soul Valpio Band saa aikaiseksi.

Mulla on ollut mahdollisuus nähdä ryhmä muistaakseni kaks kertaa livenä: JKL All Stars -bileissä syyskuussa 2012 ja Canvas Festival -festareilla elokuussa 2013. Janoan lisää! Harmi, että oon uuden levyn julkaisun aikaan just Saksassa, sillä jorasin niin kovasti Canvas Festivaleilla keikan eturivissä ettei sitä vissiin voinut olla lavalle asti huomaamatta... Soul Valpio bändeineen saa mut jatkuvasti hyvälle tuulelle ja se on musta musassa myös tärkeää. Voisin kuunnella tätä loputtomiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti