tiistai 17. joulukuuta 2013

Uudet 42m2


Huh, muutto on tehty ja uusiin neliöihin totuttelu alkanut. Mun poikaystävä muuttaa tähän asuntoon vasta ensi viikolla, joten tavarat ottaa omat paikkansa varsinaisesti vasta silloin. Nimet on silti ovessa ja mun posti kulkee nyt tänne.

Tää on nyt mun kolmas asunto Jyväskylässä. Muutin tänne helmikuussa 2012 (vaikka oon asunut lähiympäristössä koko ikäni) ja silloin mulla oli yksiö ihan ydinkeskustassa. Tän vuoden keväällä muutin asumaan mun hyvän ystävän kanssa kämppiksiksi yliopiston laitamille ja nyt sitten taas ruutukaava-alueelle.

Ostin eilen kaupasta Dymon - juuri sellaisen, jolla saa valkoisia kohokirjaimia mustalle pohjalle. Miten mahtava laite! Dymotin tietenkin maustepurkit uusiksi, oveen ei mainoksia -tekstin ja pyyhkeille nimet. Kohta tää varmaan päätyy siihen että jääkapin ovessa lukee "jääkaappi" ja eri ruoissa niiden nimet...

Loppuun vinkkaan vielä Yle Radio 1:n uusimmasta Julkinen sana -jaksosta otsikolla "Ympäristöjournalismi - uhkakuvia vai valistusta?". Hyvää ja kiinnostavaa keskustelua ylipäänsä muun muassa tutkivasta journalismista. Tykkään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti