torstai 12. joulukuuta 2013

Onnea synttäripäivänä minä!

Tänään on mun 21-vuotispäiväni, juhuu! En oo enää lain edessä nuori rikoksentekijä ja saan suorittaa linja-autokortin. Koska mulla on synttärit näin loppuvuodesta, oon puhunut jo pitkään ihmisille olevani 21. Yksi vuosi lisää ei siis tunnu mitenkään ihmeelliseltä.

En tiedä oonko tulossa vanhaksi vai onko tässä vaan kovasti hässäkkää, mutten oikeesti meinannut edes muistaa mun synttäreitä - vaikka mulla on synttärijuhlat huomisiltana. Oon tosi kova synttäri-ihminen ja mulle synttärit, oli ne sitten omat tai muiden, on aina kaikki kaikessa. Synttäripäivä on aina se oma erityispäivä!

Tänään erityispäivä koostuu joululahjaostoksista, joululounaasta kanssaopiskelijoiden kanssa (kaikki lähtevät muille maille ja nähdään viimeistä kertaa, yhyy), ystävän tapaamisesta ja vaihtoon liittyvien paperiasioiden hoitamisesta. Illalla käydään syömässä mun poikakaverin kanssa ja leivotaan. Toivottavasti 21-vuotiaana jaksais.

Bongasin tänään aamulla Instagramista maailman söpöimmän synttärijuhlijan - onnea Biddy the Hedgehog kolme vuotta! Toivottavasti minäkin saan tänään päähäni tollaisen hassun synttärihatun.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti