tiistai 19. marraskuuta 2013

Tässä oon, tättärää!

Minä laulan tunteella Take Thatia kun pakkaan laukkuja, minä istun silmät innosta hehkuen verkkoyhteisöllisyyden luennolla, minä en vaihda Jeeves & Wooster -soittoääntäni koskaan, minä näytän aamuisin poikaystävän luota kotiin polkiessa spurgulta, minä talletan pikkukolikot pinkkiin säästöhippoon.

Moikka, oon Marjo, pian 21-vuotias puheviestinnän opiskelija, toimittajanalku ja vihreä aktiivi. Mun päiväni kuluvat tehokkaasti opiskelun välttelyyn pelaamalla Tetristä opiskeluun ja illat järjestötyöhön. Nauran paljon - niin mulle on ainakin kerrottu - käyn korkeakoululiikunnan ryhmäliikunnoissa todetakseni vain sitä seuraavana päivänä että kaikkialle sattuu ja rakastan värikkäitä asioita.

Oon kirjoittajaihminen. Sellainen, joka kirjoitti pienenä tarinoita, lukiossa sai äidinkielestä sen ainoan laudaturin ja joka ei ymmärrä tekstin uudelleenkirjoittamista. Lisäksi oon valittaja ja hehkuttaja: sellainen, joka ei malta pysyä paikallaan kuullessaan uusista jännistä jutuista ja haluaa kertoa ne kaikille sekä sellainen, joka marmattaa marmattamisen ilosta. Miksi en bloggaisi?

En väitä, että oisin maailman kiinnostavin nuori nainen tai että oisin blogille antautuva tyylibloggari, poliittisia aukottomia faktoja latova moottoriturpa tai vauvakuumeessa pyöriskelevä käsityöihminen. Toisinaan voin olla hauska ja mulla voi olla kiinnostavat jutut. Tervetuloa ottamaan selvää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti